Co mogę zrobić, aby klienci poznali ofertę mojego salonu?
Zastanawiałaś/eś się pewnie nie raz, jak zachęcić swojego klienta do skorzystania z kolejnych usług. A może w Twoim salonie pojawił się nowy zabieg i nie wiesz jak poinformować o tym klienta?
Promowanie salonu to istotna kwestia w Twoim biznesie - poświęć kilka minut dziennie, a rezultaty miło Cię zaskoczą. Podpowiemy, co możesz zrobić - działając na każdym froncie zwiększysz grono osób, do której dotrą wiadomości, a tym samym zapisy w kalendarzu będą Cię satysfakcjonowały.
Rozmawiaj w trakcie wizyty
Dobrym sposobem na zwiększenie świadomości o Twojej ofercie jest rozmowa z klientem na wizycie. Pogawędka może umilić czas podczas wykonywanego zabiegu - a jeśli to będzie rozmowa na temat najnowszych ofert to strzał w dziesiątkę. Zaproponuj usługę dobraną do potrzeb właśnie Tego klienta - albo serię zabiegów w atrakcyjnej senie. Klient poczuje się dopieszczony i wdzięczny za zainteresowanie jego potrzebami. Pochwal się swoją wiedzą - opowiedz o ostatnim szkoleniu, na którym byłaś i jak je wykorzystujesz na co dzień w pracy. Przy okazji pamiętaj - bądź naturalny, nikt nie lubi nachalności.
Wyślij sms z ciekawą ofertą
Bukka.pl przychodzi z gotowym rozwiązaniem. Twój kalendarz elektroniczny ma możliwość wysłania zbiorczej wiadomości tekstowej - w szybki sposób dotrzesz do wszystkich swoich klientów. Zrób to w formie: -> informacyjnej: „ Już jest: najlepszy zabieg na Twoje ciało….” -> intrygującej: „Cz wiesz, CO niszczy Twoje włosy?…..” -> zaproszenia: „ Zapraszam na rewelacyjny zabieg….” -> promocji: „ Tylko teraz zabieg x w promocyjnej cenie…” -> albo po swojemu :)
W każdej takiej wiadomości możesz zachęcić do zapisów online!
Najdroższy Wasz klient - to klient stały -> zadbaj, żeby mógł skorzystać z oferty promocyjnej, by poczuł się dowartościowany!
Nie ignoruj siły Facebooka i Instagrama - to tutaj koncentruje się życie wielu ludzi, w tym Twoich klientów. Pokaż im swoje prace, zadowolonych klientów z zabiegów, Twoich uśmiechniętych pracowników, certyfikaty ze szkoleń - chwal się, doceniaj.
W każdym poście zaproś do umawiania się poprzez zapisy online - to szybki i wygodny dla niego sposób zarezerwowania wizyty. Daj im szansę zobaczyć Twój cennik - najlepszy sposób to przekierowanie na stronę do rezerwacji online, tam znajdą zakres Twoich usług oraz cen.