Dlaczego warto przypominać o wizytach?

Czy zdażyło Ci się, że na umówioną wizytę Klient nie przyszedł? Albo pomylił godzinę lub dzień? Jeżeli tak, to zapraszam do przeczytania poniższego artykułu.



Każdy klient jest na wagę złota - każda nieodbyta przez niego wizyta, to finansowa strata dla salonu. Takich wizyt w miesiącu może być kilka, a nawet kilkanaście - co w przeliczeniu przez średnią kwotę za usługi daje pokaźne uszczuplenie Twojego obrotu.



Większość wizyt, jaka nie odbyła, się wynika z zapomnienia - każdy ma na swojej głowie wiele zadań: praca, dom, dzieci, pupile, zakupy, opieka nad starszymi. Dlatego Twój ruch będzie dla Klienta przyjęty z wdzięcznością.



Warto zastanowić się nad sposobem przypomnienia o niej każdemu Klientowi, ale w taki sposób, aby Tobie i pracownikom zaoszczędzić czas.



Kalendarz elektroniczny https://bukka.pl/dla-firm wychodzi do Ciebie z pomocą: jedną z głównych funkcjonalności, jaką posiada, to automatyczna wysyłka smsów z przypomnieniem o wizycie. Dzięki temu nie musisz pamietać o tym, żeby do każdego z osobna dzwonić lub wysyłać wiadomość z przypomnieniem - Bukka zrobi to za Ciebie. Dzień wcześniej każdy z Twoich klientów dostanie powiadomienie w formie smsa o jego wizycie w salonie w dniu jutrzejszym. 



Wg statystyk wprowadzenie takiego rozwiązania zwiększa skuteczność zaplanowanych wizyt o ponad 60%!



Już dzisiaj zostaw swój kontakt do nas na : https://bukka.pl/dla-firm


Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.